maanantai 29. lokakuuta 2012

elämä hymyilee

Hei ! :)
mä aattelin tulla kertomaan tännekkin, että olen onnellinen :D

mulla tuntuu olevan nyt huimasti potenttiaalia ja inspiraatiota ihan vaan elämiseen. mulla on mennyt nyt mielialan suhteen hyvin ja tämänpäiväisestä polikäynnistä sain vielä lisää puhtia elämiseen <3
Kävin tänään toiseksi viimeistä kertaa polilla. Juteltiin ihan vain mukavia, ja siitä 45stä minuutista jäi tosi mukava ja iloinen olo, vaikkei siellä mitää erityistä tapahtunutkaan :)

ja on _tosi kiva_ kun saadaan mun huonekkin ihan pian valmiiksi ! :)
syysloma meni ihan moitteitta, ihan kotosalla vaan.


elitän sekavan postauksen tiivistelmä (niikun otsikossakin jo sanon) 
ELÄMÄ HYMYILE :)

tää kuva kertoo varmaan ihan hyvin ilman
 selittelyjäkin mitkä on fiilikset :)








2 kommenttia: